با سلام دراین مطلب قصد داریم با مفهموم سیو اشنا شویم در نظر گرفتن اینکه On-page SEO است یا Off-page SEO هدف، رسیدن به رتبهی بالاتری در نتایج موتورهای جستجوگرست.
برای اینکه به این هدف برسیم، همه تلاش میکنیم تا وب سایتی طراحی کنیم که الگورتیم رمزآلود گوگل آن را بپسندد. این امر در واقع، کل چیزی است که در SEO مطرح میشود. فاکتورهایی که مورد بررسی الگورتیم گوگل قرار میگیرد، میتواند به دو دسته بندی کلی تقسیم شود. این الگورتیم است که مشخص میکند رتبهی شما در نتایج جستجو چه میزان می باشد:
- On-page SEO
- Off-page SEO
تمام عاملهای موثر در On-page SEO مربوط به المانهای موجود در داخل وب سایت شما هستند. عاملهای On-page شامل ساختار فنی (کیفیت کدنویسی)، محتوای نوشتاری و دیداری و کاربر پسند بودن وب سایت شما میشوند. در نقطهی مقابل عاملهای Off-page مربوط به مواردی همانند لینکهای وب سایتهای دیگر به شما، شبکه اجتماعی و فعالیتهای بازاریابی دیگر میشود. اگر شما کل تمرکز خود را بر روی Off-page SEO بگذارید، در واقع در تلاش اند لینک بیشتری به وب سایت خود از منابع خارجی دریافت نمایید. حالا هرچه این لینکهای دریافتی بیشتر مرتبط با موضوع شما باشند، رتبهی بالاتری را در گوگل پیدا خواهید نمود.
اهمیت On page SEO
On-page SEO شامل تمامی المانهایی در SEO میشود که با بهترین شکل آنها را کنترل نمایید. اگر شما مالک یک وب سایت باشید، میتوانید مشکلات فنی و کیفیت محتوای خود را کنترل نمایید. شما معتقدیم تمام مشکلات On-page میبایست توسط خود شما بررسی و حل شوند. اگر شما یک وبسایت فوقالعاده ایجاد کنید، حتما شروع به گرفتن رتبه خوب خواهد کرد. تمرکز بر روی On-page SEO به صورت موازی باعث بهبود احتمال موفقیت استراتژیهای سئو خارجیشما میگردد. ایجاد لینک به یک وب سایتی که به درستی طراحی نشده میتواند کار بسیار دشواری هستند. هیچ کس نمیخواهد به مقالهای لینک نماید که بد نوشته شده و یا کاربردی نیست.
- ۹۹/۰۲/۰۳