پوشش خبری حوزه برنامه نویسی سخت افزار خرید اینترنتی لپ تاپ و موبایل

درباره برنامه نویسی سخت افزار و خرید اینترنتی لپ تاپ و موبایل و سایر موارد کاربردی کاربران تجربیاتم را خواهم نوشت

پوشش خبری حوزه برنامه نویسی سخت افزار خرید اینترنتی لپ تاپ و موبایل

درباره برنامه نویسی سخت افزار و خرید اینترنتی لپ تاپ و موبایل و سایر موارد کاربردی کاربران تجربیاتم را خواهم نوشت

همیشه علاقه مند به داشتن یک وبلاگ برای به اشتراک گذاری دانش و تجربیاتم بودم، امروز تصمیم گرفتم درباره برنامه نویسی خرید اینترنتی لپ تاپ و موبایل و اخبار حوزه فناوری و ... صحبت خواهیم کرد.

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سِِئو کاری سایت

گاهی اوقات، کسانی که با SEO آشنا نیستند،‌ آن را به عنوان یک جانشین رایگان برای بازاریابی و تبلیغات در نظر می‌گیرند.

اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به اصول سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران‌قیمت است.

کسب و کاری که می‌خواهد در موتورهای جستجو وضعیت مطلوبی داشته باشد، باید نکات بسیاری را رعایت کند که موارد زیر، تنها بخش کوچکی از آنهاست:

 تولید دائمی محتوای اصیل و بدون کپی کاری (درس مرتبط: تولید محتوا)

 به روز کردن محتوای قدیمی بر اساس اطلاعات و نیازهای جدید

 ایجاد حس رضایت در خوانندگان و کاربران

 قانع کردن بازدیدکنندگان به اینکه مدت بیشتری را در سایت شما بگذرانند

همه‌ی این کارها، هزینه‌بر هستند و همیشه و هر روز بخشی از وقت و منابع شما را به خود اختصاص خواهند داد.

  • علی تقی زاده
  • ۰
  • ۰

اینترنت اشیا

جوزف ژنگ، مسئولیت طراحی رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری در شرکت فناوری بی‌ام‌و شانگهای را برعهده دارد. سرویس‌های متصل برای مشتریان چینی مشابه سایر نقاط جهان است و سه محور کلیدی دارد: خودروی من، زندگی من، سفر من! تمام این موضوعات در سیستم رانندگی متصل بی‌ام‌و دسته‌بندی شده و هم‌اکنون تمام مدل‌های بی‌ام‌و مجهز به این سیستم هستند.

۴/۵ میلیون کاربر در سراسر جهان از خدمات خودرو متصل بی‌ام‌و استفاده می‌کنند.

سرویس‌های شخصی چندسکویی (کراس پلتفرم) مرتبط با BMW Connected، با ابر حمل‌ونقل باز (Open Mobility Cloud) ممکن شده‌اند. این معماری انعطاف‌پذیر روی هر چیزی که حول محور شناسه بی‌ام‌و (BMW ID) باشد، تمرکز می‌کند. شناسه بی‌ام‌و در حقیقت پروفایل اختصاصی خودرو است که کاربران در تمام اوقات از آن‌ها روی دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند و می‌توانند این اطلاعات را به هر خودروی بی‌ام‌و دیگری انتقال دهند. سیستم حمل‌ونقل ابری یا «ابر حمل‌ونقل باز»، امکاناتی مانند تحلیل داده را ارائه می‌دهد و برای تمام قابلیت‌های سفارشی‌ مشتریان لازم است.

ژنگ می‌گوید که در ۳۲ بازار BMW Connected با ۲۵ میلیارد رویداد تعاملی و ۱۲ میلیون خودرو متصل، ۴/۵ میلیون کاربر وجود دارد. اختلاف میان کاربران BMW Connected و خودروهای متصل مربوط به مشتریانی است که هنوز پروفایل BMW Connected خود را ایجاد نکرده‌اند.

BMW / بی ام و

دفتر فناوری بی‌ام‌و در شانگهای برای همگام‌سازی اطلاعات سرویس‌های ارائه‌شده توسط شرکت‌های بزرگ فناوری چینی مانند بایدو، علی‌بابا  با آن‌ها همکاری می‌کند. به‌عنوان مثال، Tmall Genie یک دستیار شخصی مجهز به هوش مصنوعی ساخته‌شده در آزمایشگاه هوش مصنوعی علی‌بابا است. در سال ۲۰۱۸، مالکان خودروهای بی‌ام‌و و مینی از اپلیکیشن‌های BMW Connected خود برای همگام‌سازی با Tmall Genie استفاده کردند؛ دقیقاً مانند آن‌چه که دیده می‌شود.

  • علی تقی زاده